1000 x dank je wel! - Reisverslag uit Mazabuka, Zambia van Linda Groot - WaarBenJij.nu 1000 x dank je wel! - Reisverslag uit Mazabuka, Zambia van Linda Groot - WaarBenJij.nu

1000 x dank je wel!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 Maart 2006 | Zambia, Mazabuka

3 weken geleden vroegen mijn vriendinnen me of ze niet iets naar me konden opsturen wat ik hier goed zou kunnen gebruiken. Ik vertelde ze dat ze op de school wel scharen, pennen en schriftjes konden gebruiken.

Vandaag, 3 weken later, wordt er een reusachtige doos voor mij afgeleverd hier in Zambia. Ik ben met de doos op mijn rug naar de school gerend en heb deze daar uitgepakt. Alle kinderen van de school stonden in een kring er omheen en waren zo verschrikkelijk blij en opgewonden toen ze de verschrikkelijke mooie spulletjes zagen. Ze hadden allemaal een grote smile op hun gezicht en vroegen of ze dit allemaal mochten maken met de artlessen.

Stickers, scoobie-doo touwtjes, springtouwen, schriftjes, pennen, stiften, potloden, vouwblaadjes, scharen, spelletjes, plakband, lijm, pleisters en verbanden die ik meeneem naar de projecten in Tanzania en Kenia, en niet te vergeten....een potje echte satesaus (ik kan niet wachten om deze op te eten). Echt, het is teveel om allemaal op te noemen. Ik heb er dan ook echt geen woorden voor hoe jullie dit allemaal in zo'n korte periode hebben geregeld. Het leek wel sinterklaas.

Ook zag ik dat er brieven, kaarten en zelfs een valentijnkaart tussen zaten. Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik hier mee ben.

Ik heb nu alles op mijn kamertje uitgestald (ik pas er nu zelf bijna niet meer in) omdat ik alle spulletjes wil verdelen onder de school, het weeshuis en de townships. Namens alle kinderen in Mazabuka wil ik iedereen zo vreselijk bedanken. Jullie zijn echte kanjers!

VERSCHRIKKELIJK BEDANKT!

  • 08 Maart 2006 - 15:03

    Marian:

    Heee Lin!

    Ben blij dat het is aangekomen voordat je weggaat! Zat constant te wachten op je mailtje maar die kwam maar niet! Ben ook blij dat alles nog in de doos zit! Ja lekker he dit satesaus! Heb het wel 10x tegen Anne gezegd dat het erbij moest haha!

    Nou helemaal super dit! Wij hebben nou ook eer aan ons werk omdat het is aangekomen!

    Dikke -X-

  • 08 Maart 2006 - 16:44

    Aletta:

    Zo supersupersuper goed dat alles is aangekomen. We waren een beetje bang dat het niet zou lukken, p. Konings zei dat ze niet zo snel en goed zijn met dat soort dingen. Maar we dachten: mocht het niet bij Linda komen dan hebben andere kinderen er vast iets aan. Maar dit is natuurlijk het ALLERMOOISTE!!!!! Geniet van je satésaus vriend..

    XX

  • 09 Maart 2006 - 19:32

    Linda Schilder:

    Hee lieve Lin! Zo goed om te horen dat het gelukt is. Leuke foto's ook! Mooie vlechtjes! Je ziet er echt supergelukkig uit Lin echt top! Geniet van alle spulletjes en de satesaus haha! XXX Linda

  • 11 Maart 2006 - 09:20

    Bert:

    lieverd, wat een geweldige vriendinnen heb je!echt,super!!en wat ben je mooi!echt n geweldige foto van jou als african lady met je vlechtjes!geweldig dat je nog steeds zo geniet!dikke kus,B

  • 11 Maart 2006 - 22:48

    Mariska:

    hoi linda ,het is niet te geloven er is alweer een half jaar voorbij, en je hebt echt fantasties werk vericht. en wie weet wat er allemaal nog komen gaat? ze willen jou daar nooit meer kwijt, maar hier willen we je allang weer terug.het is erg leuk om weer eens een foto van je te zien,dat zal wel lang duren al die vlechten,maar het resultaat is geweldig!
    heel veel groetjes en een dikke knuffel.
    mariska en de rest

  • 19 Maart 2006 - 16:41

    Miriam Schilder:

    He Linda,
    Wat een fotos en verhalen!Zo mooi allemaal!Je ziet er zo gelukkig uit niet normaal!Ik wil je nog een hele mooie tijd toewensen daar! Ik sprak je vader en moeder en die zeiden dat ik toch echt effe op je site moest kijken...nou ze hadden absoluut gelijk!!!Ik vind dat je zo goed werk doet daar heb echt respect voor je hoor om dit zo effe allen te doen!Heel veel plezier nog toegewenst !Groeten van miriam en rob

  • 20 Maart 2006 - 13:01

    Monica:

    Hallo Linda,
    hoe is het nou met je. wat lijkt het me een supermooie ervaring waar je nu mee bezig bent. ik heb al je verhalen gelezen en ik heb grote bewondering voor je. (had ik ook al). ik wens je nog veel succes en zal je site zeker vaker gaan bekijken.

    Groetjes,

    Monica (ex tvg-collega) en Karel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Mazabuka

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 108762

Voorgaande reizen:

16 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Verloskunde in Kenia

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: