Dar es Salaam - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Linda Groot - WaarBenJij.nu Dar es Salaam - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Linda Groot - WaarBenJij.nu

Dar es Salaam

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Maart 2006 | Tanzania, Dar es Salaam

Gister ben ik aangekomen in Dar es Salaam. Dat is de hoofdstad van Tanzania. Het is hier dan ook verschrikkelijk druk, ben al een paar keer bijna omver gereden door de auto's die van alle kanten op me af komen. Ik ben eigenlijk niet meer gewend om in zo'n drukke stad rond te lopen. Ik zit hier 2 dagen omdat de trein woensdag pas vertrekt naar het volgende plaatsje, waar ik met mijn volgende project ga beginnen. Deze 2 dagen breng ik voornamelijk door op de markt. De mensen daar vinden het namelijk wel grappig om mijn reactie te zien wanneer ze met de verschillende fruitsoorten aankomen, die ik nog nooit in mijn leven heb gezien.

Ik ben hier trouwens ook gekomen met de trein. De reis was echt geweldig. Het duurde 50 uur, maar daar heb ik geen erg in gehad. De trein reed door een prachtige omgeving en bij elke stop op een station werd er van alles en nog wat verkocht. Mensen hingen in en uit de ramen om bijv. rijst, aardappelen, fruit enz. te kopen of aan te bieden. Ik heb echt mijn ogen uitgekeken.

Het afscheid van alles en al mijn vrienden in Zambia was heel moeilijk. Ik heb daar echt een ongelooflijke mooie tijd gehad. Ik zal dat dan ook niet snel vergeten!

  • 22 Maart 2006 - 08:18

    Marian:

    Heeee Lin!!! Leuk om weer eens van je te horen! Vind het weer super om te horen hoe goed het met je gaat en dat je het daar nog steeds naar je zin hebt! We missen je nog steeds hoor!! Heel veel succes en plezier met je nieuwe project en laat snel weer iets van je horen!

    -x- Marian

  • 22 Maart 2006 - 08:19

    Marleen:

    Hai engeltje, ik wens je veel plezier daar in Dar Es Salaam. Hier schijnt voor het eerst de zon. Ben blij je even gesproken te hebben eergister! Heb gister nog met je ma gebeld en met je zus groeit al erg! Nou verders alles onder controle hier. Bij jou volgens mij ook. Geniet van je dagen daar en je tijd, en doe voorzichtig he. Love you. x

  • 22 Maart 2006 - 08:23

    Miranda:

    Hey Linda,

    Ik heb je lange mail trouwns ontvangen! dus dat is goed gegeaan. Nou veel plezier in Tanzania en vindt het echt leuk dat je ons zo op de hoogte houd!

    Kus Miranda

  • 22 Maart 2006 - 09:24

    Aletta:

    Hee Lieve Lin
    Blij om weer iets van je te horen. Jou opzoeken met Anne is bijna rond, je hoort het zo snel mogelijk. Heel veel succes met je nieuwe project. love you XX

  • 22 Maart 2006 - 09:41

    Jan Groeneveld:

    Hai Kanjer,
    Wat maak jij toch veel mee en wat zie veel van de wereld. Een beetje jaloers ben ik wel. Ondertussen doe je ook nog geweldig werk. Fantastisch!! Veel succes. en tot horens.

  • 22 Maart 2006 - 09:45

    Nancy:

    Hey lieve linda,ben blij dat alles goed met je gaat en dat je het zo naar je zin hebt.Jenny komt al bijna naar je toe,nog een weekje.De groep word al kleiner hier.Maar voor jou helemaal top dat ze komt!!Hier alles goed,nog een paar weken dan krijg ik de sleutel van me nieuwe huisje.Lin,HEEL VEEL SUCCES met je nieuwe project,laat het net zo'n mooie tijd worden als de vorige.XXX nance

  • 22 Maart 2006 - 11:17

    Annelies:

    He Linda, wat een geweldige site heb je toch en wat een mooie foto's, je kunt zien dat je het daar heel erg naar je zin hebt (want je straalt op iedere foto). Nou Linda geniet van je avontuur!!!!!!!! ik vind het geweldig wat je doet......de kindertjes daar hebben het maar getroffen met zo'n lieve meid als jij.....heel veel plezier en tot gauw...!
    xxx Annelies

  • 22 Maart 2006 - 15:11

    Sylvia:

    Hee,
    Ik wilde vragen hoe het met je gaat, maar volgens mij zit dat wel goed. Top wat je daar allemaal doet.

  • 22 Maart 2006 - 15:34

    Pa Ma En Rene:

    Lieve,lieve,lievelieverd,
    heel veel succes met het vervolg van je reis,we hopen dat je er net zoveel plezier aan mag beleven als aan het eerste gedeelte,pas goed op jezelf!
    XXXXX van ons allemaal.

  • 23 Maart 2006 - 17:42

    Gery:

    Hoi Lin,
    Mijn kinderen hebben even meegekeken naar alle foto's en willen nou meteen vertrekken naar Afrika. Want ze zagen alle beesten (olifanten en giraffen) los lopen op straat, en dat wilden ze heel graag meemaken. Dus Lin vandaag of morgen zie je ons wel komen..hahah
    Nou Lin ga door met al je goede werk daar.
    Liefs Gery

  • 24 Maart 2006 - 20:41

    Suus:

    He Linda

    Waarom kom je op de terugweg niet even langs mij in Spanje??Wat zal jij veranderd wezen als je terug komt in Volendam...Je zal er veel mensenkennis aan overhouden en een ervaring rijker die niemand je kan afnemen.Echt toppie meid dat je zoiets doet.Groetjes

    Suus

  • 26 Maart 2006 - 19:00

    Aaf En Thoom:

    Hallo Linda,

    Weer een fijn verhaal uit het verre Afrika. Je aardrijkskunde komt nu goed van pas. Wij zijn blij voor je dat je ook geniet van het reizen en allerlei indrukken op doet tijdens je werk in dit deel van de wereld. Wat zal je veel te vertellen hebben als je terug bent. Veel succes verder en het ga je goed.

  • 27 Maart 2006 - 06:15

    Sandra:

    Hoi Linda,

    Het is leuk om weer wat van je te lezen. Het is goed om te lezen dat je er zo van geniet. Veel plezier in je volgende project in Tanzania en maar er iets moois van.

    Groetjes Sandra

  • 28 Maart 2006 - 20:29

    Margreeth De Wit:

    hai linda wat een prachtige foto's meid wat zie je toch veel en wat een prachtige herinneringen zul je hier je hele leven aan hebben Best een beetje jaloers . We wensen je veel succes opje verdere tocht en je volgende project .We blijven je volgen groeten van de fam de Wit

  • 29 Maart 2006 - 15:39

    Rose:

    heey lin,vandaag vertrekt jenny naar afrika waar ik niks blij mee ben.ik hoop dat jullie een leuke maand krijgen samen veel plezier.xx

  • 30 Maart 2006 - 10:38

    Nancy Guijt:

    He Lin!!

    Geweldig om je avonturen te lezen. Ik zou willen dat ik ook het lef had om te vertrekken! We zullen je missen op ons festivaltournee dit jaar! Wie moet ons nu vermaken? Veel plezier nog en succes met Jen daar haha! Jen, jij ook veel plezier!!!

    Dikke kus van Nance

  • 30 Maart 2006 - 10:38

    Nancy Guijt:

    He Lin!!

    Geweldig om je avonturen te lezen. Ik zou willen dat ik ook het lef had om te vertrekken! We zullen je missen op ons festivaltournee dit jaar! Wie moet ons nu vermaken? Veel plezier nog en succes met Jen daar haha! Jen, jij ook veel plezier!!!

    Dikke kus van Nance

  • 01 April 2006 - 19:42

    De Vakantiegangers:

    Hee Linda,het is hier ook lekker warm,we zullen er van genieten,veel liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dar es Salaam

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 110010

Voorgaande reizen:

16 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Verloskunde in Kenia

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: