Agape - Reisverslag uit Hillcrest, Zuid-Afrika van Linda Groot - WaarBenJij.nu Agape - Reisverslag uit Hillcrest, Zuid-Afrika van Linda Groot - WaarBenJij.nu

Agape

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 November 2005 | Zuid-Afrika, Hillcrest

Nou het is eindelijk gelukt om een paar foto's op de website te krijgen. Rene bedankt! Als het goed is komen er binnenkort weer een paar bij.

Ik zal even vertellen waar we de afgelopen week mee bezig geweest zijn.

Vorig jaar is er brand uitgebroken in de keuken van het weeshuis van de Agape kids. Hierdoor moesten zij verhuizen naar een tijdelijke woning. Ze kregen 2 weken geleden te horen dat ze weer terug moesten naar het oude huis. Hier was echter in de tussentijd nog niets aan gedaan. Dat is echt Afrika... We hebben daar een kijkje genomen en zagen dat het absoluut niet mogelijk was om de kinderen daar terug te laten komen. Alle vrijwilligers hebben keihard gewerkt om dit weeshuis zo snel mogelijk woonbaar te maken zodat de kinderen weer een plek hebben om te slapen en te spelen. Alle kamers zijn schoongemaakt en geverfd. Nieuwe tegels zijn erin gelegd. Alle kasten zijn weer gemaakt. Er is een mooi hek omheen gekomen zodat het een beetje veilig voor hun is daar. Het is echt prachtig geworden. De kinderen zullen hier heel blij mee zijn!

  • 03 November 2005 - 12:28

    Monique:

    dag Linda,
    wat leuk om te horen waar je allemaal mee bezig bent. toen ik de foto's zag, dacht ik echt die vermaakt haar echt prima daar en zo te lezen is dat ook zo. ik zou zeggen geniet van elke dag en maak er wat van (maar dat lukt je wel). heel veel plezier daar in Africa. oja, ik weet niet of het al in een van alle berichtjes staat (zal wel) maar suzan heeft een meisje Lorena gekregen.
    liefs monique

  • 03 November 2005 - 12:30

    Marian:

    He Lin, ben blij weer even je stem te horen (ik hoor je stem echt als ik het lees). Ik zou zo graag even naar je toe willen komen om te zien hoe het daar is!Jij zit daar in een heel ander leven en ons saaie leventje gaat gewoon maar door! Hier word alleen maar dagelijks iemand neergeschoten, daar word je echt niet vrolijk van! Het is echt ongelofelijk wat je doet Lin! Ben echt ontzettend trots op je en ik hoop echt dat je het leuk blijft vinden! Je hebt je missie gevonden daar... Super! HVJ!

    Dikke zoen,
    Marian

  • 03 November 2005 - 13:18

    Laura:

    Hoi Linda,

    Wat goed om te lezen en te zien dat je zo goed bezig bent. Echt superstoer. Zijn je 'collega's'ook leuk??? Zet 'm op!!!

    Groetjes Laura

  • 03 November 2005 - 16:31

    Jenny Mooyer:

    Lieve Linda, Ik heb je site bekeken en het ziet er erg leuk uit! Ik ben nog steeds erg jaloers en ik zou zo willen komen als dat kon!Je ziet er goed uit en volgens mij ben je ook veel te mager geworden,wat eten jullie daar zo een hele dag??!De mensen mogen maar van geluk spreken dat jij daar bent, altijd gezellig en lachen!Maar dat missen wij hier ook erg!!Nou Lin, zet 'm op en genieten want er is hier geen zak an!!Vele XXXX

  • 03 November 2005 - 16:51

    Regina:

    heeej linda
    het is leuk om te horen wat je allemaal doet
    en ook hele leuke foto's groetjes regina

  • 03 November 2005 - 17:04

    Jeroen Knegt:

    hee Linda!

    Leuk dat je zo nuttig werk doet. Wanneer nodig je ons daar eens uit?

    Als je ons mist; de fotos van al je geliefde collegas staan tegenwoordig op www.tvg.nl! Kan je even lekker wegmijmeren over debet/credit, kolommenbalansen, aircoproblemen en flauwe boekhoudgrapjes.

    gr.


    Jeroen

  • 04 November 2005 - 09:15

    Annemiek:

    Linda,
    Wat een super mooie foto's, ik wist niet dat jij zo'n doe-het-zelver was. Je leert veel zo te zien. Ik weet wel wie ik bel als mijn deuren een verfbeurt nodig hebben. Echt super goed werk zijn jullie daar aan het doen. Jij mist niks, wij missen heel veel. Ik wou dat ik bij je was om handen uit de mouwen te steken.
    xxx
    love you

  • 04 November 2005 - 19:46

    Yvonne:

    he linda, ben blij om weer iets van je te horen, en wat een mooie foto's zeg, je kan zo met rob schilderen als je terugkomt haha, ik ben blij dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt, die kinderen hebben geluk met jou daar, ben trots op je, he nog heel veel succes en tot snel weer he liefs yvonne

  • 04 November 2005 - 19:56

    Afra Thoom Piet En Pamela:

    he linda eindelijk op je site wat een geweldig werk doe je daar.piet zal de foto's opslaan op zijn laptop en aan oma laten zien nou topper tot de volgende keer

  • 05 November 2005 - 14:46

    Cor Stiphout:

    Beste Linda, voor het geval je het niet meer weet, ik ben 1 van de 8 ouderen die tot half oktober in ZA was. Ik ben blij dat je ondanks de problemen toch in staat bent de dingen te doen die echt nodig zijn, ik heb je maar kort meegemaakt maar ik denk dat je je goede humeur weet te bewaren! Groeten aan Joan en de anderen en veel succes met de verdere werkzaamheden en denk ook aan jezelf!
    Groeten van Cor/

  • 06 November 2005 - 15:37

    Sandra Plak:

    Hey Linda Groot !!

    Ik hoorde op kraamvisite bij Den en Suus dat jij een "Waar ben je nou" site had.... dus ik meteen ff kijken en lezen !! Wel super goed van je, wat je daar allemaal voor die mensen doet !! Ik weet zeker dat die lieve kinderen daar erg veel aan jouw lieve persoonlijkheid hebben !! Ik wens je nog veel plezier daar en ga zeker je site weer lezen ! Erg indrukwekkend !

    Vele groetjes uit Volendam
    van Sandra Plak.

  • 07 November 2005 - 09:17

    Linda Schilder:

    He Lieve Lin! Zo leuk om te zien waar je nu mee bezig bent! Hier leer je echt veel van! Ben supertrots op je. Groetjes, Linda

  • 08 November 2005 - 18:08

    Rose Schilder:

    hey lieve linda,ik heb tranen in mijn ogen en kippevel over mijn hele lijf om jouw daar met die lieve onschuldige kindjes in de weer te zien.jij bent hier echt het toegewezen persoon voor.lief en zo behulpzaam.we missen je erg en ik wens je nog erg veel sterkte en succes en plezier zo te zien.dikke kus rose.

  • 08 November 2005 - 18:08

    Rose Schilder:

    hey lieve linda,ik heb tranen in mijn ogen en kippevel over mijn hele lijf om jouw daar met die lieve onschuldige kindjes in de weer te zien.jij bent hier echt het toegewezen persoon voor.lief en zo behulpzaam.we missen je erg en ik wens je nog erg veel sterkte en succes en plezier zo te zien.dikke kus rose.

  • 09 November 2005 - 13:33

    Gery Zwarthoed:

    Hoi Lin,
    Jeetje wat een goed werk als je allemaal doet Lin.
    Maar ik had van jou ook niet anders verwacht hoor. Jij bent en blijft gewoon een topper.. Maar wij missen je wel hoor hier bij TVG. Dus maak maar dat je er volgend jaar kermis weer bij bent. Maar ik ben bang dat ze jou in Afrika niet meer kunnen missen. Jij bent vast heel lief tegen alle kindertjes daar.. en die willen jou niet meer loslaten.. Nou Lin ik hoop dat je erg veel leert en geniet.
    Je ziet er super goed uit op de foto's...
    Nou de groeten en een dikke zoen van Gery

  • 09 November 2005 - 13:33

    Gery Zwarthoed:

    Hoi Lin,
    Jeetje wat een goed werk als je allemaal doet Lin.
    Maar ik had van jou ook niet anders verwacht hoor. Jij bent en blijft gewoon een topper.. Maar wij missen je wel hoor hier bij TVG. Dus maak maar dat je er volgend jaar kermis weer bij bent. Maar ik ben bang dat ze jou in Afrika niet meer kunnen missen. Jij bent vast heel lief tegen alle kindertjes daar.. en die willen jou niet meer loslaten.. Nou Lin ik hoop dat je erg veel leert en geniet.
    Je ziet er super goed uit op de foto's...
    Nou de groeten en een dikke zoen van Gery

  • 10 November 2005 - 13:24

    Jan Groeneveld:

    Lieve Linda, Wat ben ik trots op je over het prachtige werk dat je nu doet. Geweldig!!!
    Bedankt voor de info en de mooie foto's.
    We missen jou en je lach
    Veel succes en een dikke kus Jan

  • 13 November 2005 - 14:10

    Liesbeth Lammes-Hopman:

    Hallo Linda,

    Wat leuk om die foto's te zien. Krijg nu een beetje beeld van wat je daar allemaal aan het doen bent. Super hoor, je zo inzetten voor de medemens. Hou je site in de gaten, en wens je verder veel succes en hopelijk tot volgend jaar. Wij missen je toch wel. Groetjes,


    Liesbeth Lammes

  • 15 November 2005 - 14:06

    Danielle & Jacco Burger:

    Hee Linda!

    Leuke site en mooie foto's. Ik was heel erg benieuwd hoe het met je ging maar zo te zien gaat alles helemaal goed met jou. (Ik hoop dat je daar een beter verblijf hebt dan afgelopen Werchter in dat krakkemikkige tentje hahaha) Het lijkt me echt een ervaring om nooit te vergeten, werk ze en geniet ervan zou ik zeggen. Heel veel groetjes van Danielle en Jacco vanuit Curacao

  • 23 November 2005 - 19:46

    Tonny:

    Hey Linda,

    Erg leuk, die foto's. Zo wordt alles een beetje werkelijkheid. Want het is nog steeds gek, dat jij niet op je plekje zit. Ik mis je... en is er al iets dat ik beslist moet weten???

    Groetjes,


    Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hillcrest

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 108758

Voorgaande reizen:

16 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Verloskunde in Kenia

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: