foto's - Reisverslag uit Hillcrest, Zuid-Afrika van Linda Groot - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Hillcrest, Zuid-Afrika van Linda Groot - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 November 2005 | Zuid-Afrika, Hillcrest

hallo allemaal,

er staan wat foto's van linda in afrika in het fotoboek.
omdat ze het zo druk heeft en niet zoveel tijd heeft om ze erop te zetten heb ik dat alvast maar gedaan, dus dan kunnen jullie een beetje een indruk krijgen hoe ze het maakt.

de groeten, linda d'r broer

  • 02 November 2005 - 19:37

    Aletta:

    Superleuk Lin, ben erg jaloers!!!!x

  • 02 November 2005 - 20:28

    Jan Spek En Eef:

    we vinden het fantastisch van je

  • 02 November 2005 - 20:47

    Gaar:

    Lin, écht super dat je dit doet, kan t niet vaak genoeg zeggen! erg indrukwekkend om deze foto's te zien!zo te zien ben je helemaal jezelf daar en heb je het er wel naar zin (buitenom dat het natuurlijk ook erg moeilijk moet zijn daar!) Good luck baby!x

  • 02 November 2005 - 21:11

    Anja:

    JE BENT EEN TOPPER !!!

  • 02 November 2005 - 21:58

    Marleen:

    Lieve Lin, we zitten nu met het hele gezin bij mij thuis en we zijn echt ontroerd van de foto's. Ik kreeg er kippevel van, ik moet echt vaak aan je denken. Ik was heel blij om je stem te horen van de week! Ik bel je snel weer. Het doet me goed om je zo te zien Lin, je ziet er gelukkig uit! Love you baby baby. xxxxxx

  • 03 November 2005 - 07:19

    Marian:

    He Lin!'

    Eindelijk krijg ik een beetje de indruk hoe het daar een is. Je straalt nog steeds en dat is het belangrijkste! Ik zou zo graag een lange mail van je ontvangen met een verslag van je dagen! We wachten het rustig af!
    Hoop snel weer van je te horen!

    Dikke kus Marian

  • 03 November 2005 - 07:47

    Miranda:

    He linda,

    Wat een leuke, mooie foto's. Hebben we beetje idee hoe het daar is... Je hebt het zo te zien erg naar je zien. Ben trots op je!!!

    Groetjes

  • 03 November 2005 - 08:45

    Hanneke:

    Wat een prachtige kinderen!!! Fijn dat je zo straalt....
    Groetjes,
    Hanneke

  • 03 November 2005 - 08:46

    Suus:

    Hoi Linda
    Dit is zo'n geweldige ervaring die je de rest van je leven gaat beinvloeden.Echt super dat je dit doet.

  • 03 November 2005 - 09:23

    Annemiek:

    wauw linda,
    Ik ben echt trots op je! Mijn handen gaan jeuken als ik dit zie.

    x love you

  • 04 November 2005 - 09:15

    Moeder Van Nance:

    lieve linda,ga zo door,je doet ontzettend goed werk!!!!Deze kinderen zijn echt blij met jou.groetjes

  • 04 November 2005 - 09:19

    Nancy:

    Linda ,prachtige foto`s.Wat ben je al thuis daar!Je ziet er echt blij en gelukkig uit!Veel plezier en zie je volgende foto`s hopelijk snel XXXXX

  • 04 November 2005 - 09:44

    Joan:

    He Linda!

    Wat heb je een leuke foto's! Erg leuk die ene waar we in een slinger staan met die vreselijk zware stenen!!! wat een ramp was dat he?! Alleen uhhh.....die ene foto van ons: waar jij leuk op staat...en ik iets minder......Dat is jammer! haha! nou, ik zie je straks weer! (Wat is het gezellig he?! en we hebben nog een heel gezellig jaar in het verschiet!) Tot zo! groetjes Joan

  • 13 November 2005 - 21:01

    Moeder Van Linda Schilder:

    lieve meid wat je nu aan het doen bent zal denk ik een blijvende verrijking voor je leven zijn je bent een super kanjer lieve groetjes nel schilder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hillcrest

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 109861

Voorgaande reizen:

16 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Verloskunde in Kenia

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: