Namibie - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Linda Groot - WaarBenJij.nu Namibie - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Linda Groot - WaarBenJij.nu

Namibie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 Januari 2006 | Namibië, Swakopmund

Op de allereerste plaats: Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst voor iedereen!

22 december zijn we naar Windhoek in Namibie gevlogen. Op het vliegveld in Johannesburg heb ik Eddy Veerman ontmoet. Het was erg leuk om een bekend gezicht te zien. Ook wil ik iedereen nog bedanken voor de lieve briefjes en uiteraard Gaar Leen voor alle cadeautjes voor de kinderen, die ze hebben meegegeven aan Eddy. (Anne, wat is Max al groot geworden, wat een schatje!)

In Windhoek zijn we 2 dagen gebleven. Via Hanneke en Rob had ik contact gekregen met Wim, een Belgische gids. Hij is betrokken bij een project waar gehandicapte vrouwen leren om hun eigen inkomen te verdienen. Hij heeft ons meegenomen naar dit geweldige project en naar de townships. Hanneke en Rob bedankt!

Voor de kerstdagen zijn we vertrokken naar Swakopmund. Het was heel erg gek om kerst in de zon te vieren, zonder familie of vrienden. Ik heb jullie allemaal heel erg gemist!

Voor oud en nieuw wordt elk jaar een heel groot feest georganiseerd in de dessert. Er komen heel wat mensen op af en het feest was geweldig!

Joan en ik hebben trouwens besloten om vanaf nu ieder onze eigen weg te gaan. Joan gaat terug naar Zuid Afrika, naar haar vriendje. Ik reis vrijdag 6 januari naar Katima Mulilo, een dorpje in het noorden van Namibie. In Swakopmund hebben we mensen ontmoet die daar werken op een school. Ik wil hier een paar dagen blijven om te zien hoe zij werken. Hierna steek ik de grens over naar Zambia. Ik reis gelijk door naar de Firmfoundationschool in Mazabuka. Ik wil hier voor 2 maanden vrijwilligerswerk gaan doen. Ik heb er veel zin in en kijk er naar uit om daar te zijn.

  • 02 Januari 2006 - 10:41

    Gerda Tol:

    Hallo Linda, ik wil je alleereest een heel goed 2006 toewensen. Een spannend jaar weer voor je met alle nieuwe ontwikkelingen die je nu gaat meemaken met de projecten. Ik blijf het echt heel super vinden dat je dit allemaal onderneemt en er ook met zoveel enthousiasme over schrijft. Hou ons op de hoogte want het is echt heel interessant. Liefs vanuit Volendam en groeten van onze familie!!

  • 04 Januari 2006 - 10:11

    Gaar:

    Heey Lin!!
    Je had er echt bij moeten zijn met oudjaar in Jan de Boer!Het was erg leuk! Maar dan wens ik je maar via deze weg Een érg gelukkig,liefdevol & gezond Nieuwjaar en ook voor alle mensen die je daar helpt!Maar dat zal wel lukken zolang jij daar bij ze bent!!Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Swakopmund

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 108879

Voorgaande reizen:

16 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Verloskunde in Kenia

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: