Kaapstad - Reisverslag uit Hillcrest, Zuid-Afrika van Linda Groot - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Hillcrest, Zuid-Afrika van Linda Groot - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 November 2005 | Zuid-Afrika, Hillcrest

Het is een tijd geleden dat ik iets geschreven heb maar hier ben ik dan eindelijk weer!

Het is hier nog steeds geweldig en ik heb het vreselijk goed naar mn zin.

2 weken geleden zijn we voor een paar dagen naar Cape Town geweest, want ja, dat mag je natuurlijk niet missen wanneer je in Afrika bent. Het is een hele mooie stad en er is heel erg veel te doen. We zijn naar Cape Point en Kaap de goede hoop geweest. We hebben op het meest zuidelijkste puntje van Afrika gestaan. Ook hebben we in een kooi met witte haaien gedoken. Dat was een geweldige ervaring! En natuurlijk zijn we naar het Robbeneiland gegaan waar Nelson Mandela 18 jaar gevangen heeft gezeten.

Nu zijn we al ruim een week terug bij de projecten en helaas is het einde voor ons hier bijna in het zicht. Ook hier staan de kerstdagen bijna voor de deur dus iedereen is druk bezig om de kerstfeestjes en kerstcadeautjes voor de kindjes te regelen.

Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties en mailtjes.

  • 24 November 2005 - 08:42

    Marian:

    He Lin,

    Wat was het toch superleuk om je stem te horen zaterdag! Echt helemaal top! En je lach, die heb ik wel gemist!! Ben blij dat je het nog steeds zo erg naar je zin hebt! Wij missen je hier nog steeds elke dag hoor! Nou Lin hou je goed en ik hoop dat we elkaar nog voor de kerstdagen spreken!

    Marian

  • 24 November 2005 - 08:42

    Marleen:

    Heeee linnnie, wat een goed mailtje weer zeg!!! ik was heel blij om je stem weer eens te horen, en heel blij dat het goed met je gaat.
    Heel veel xxx en veel plezier! love you!!!!

  • 24 November 2005 - 09:34

    Aletta:

    Hee Lin
    Ik mis je heel erg. Was heel erg blij om je even aan de telefoon te hebben. Ik ben nog steeds jaloers en wou dat ik mee was gegaan, haha. Hey, in ieder geval alvast veel plezier met het verzorgen van de kerstperiode daar. Veel plezier.. Love you XXX

  • 24 November 2005 - 10:46

    Jan Groeneveld:

    Lieve Linda,
    Fijn dat er ook tijd is voor ontspanning waardoor je e.e.a. van de wereld kunt zien. Ook fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt, terwijl je zulk goed werk doet. Je bent een topper! Veel succes en plezier en beankt voor je mail.s
    Hart. groeten, ook van mijn vrouw. Jan Groeneveld

  • 24 November 2005 - 14:45

    Sjaan:

    Hee linda !
    Blij te horen dat alles goed gaat met je. De foto's zijn heel leuk om te zien. Zo krijgen wij een goed beeld van al het goede werk dat je verricht daar. Wel fijn dat je ook een paar dagen vrij was om de omgeving een beetje te verkennen.
    Nou linda, succes en veel plezier. Hier op kantoor word je lach behoorlijk gemist !!!!

  • 24 November 2005 - 15:14

    Annemarie:

    Hee lin,
    Ik vind het leuk om te lezen dat je het nog steeds leuk vindt daar!!
    Veel plezier verder..

    xxx Annemarie

  • 24 November 2005 - 15:56

    Annemiek:

    Hey liniiee,

    Alles goed? Was blij om je stem weer ff te horen zaterdag. Veel plezier nog de laatste dagen?weken? bij dit project. Ga je daarna eerst nog rondreizen? En waar is de volgende bestemming?
    Groetjes vanuit een regenachtig en koud Nederland.
    x

  • 24 November 2005 - 18:29

    Martina En Bob:

    he lieve linda je ziet er super vrolijk uit op de foto ,s dus ik weet wel zeker dat je het naar je zien heb zometeen wil je niet meer terug naar mooi volendam grapje groetjes martina en bob.

  • 25 November 2005 - 07:16

    Marja:

    hey lin,Leuk om te horen dat alles goed gaat.Als ik je zo zie op die foto,s met die kinderen,en de dingen die je aan het doen bent,echt super ,kippenvel.erg veel plezier verder.vele groetjes marja...........

  • 25 November 2005 - 08:38

    Gerlinde:

    Hoi lin,

    Ik blijf het geweldig vinden wat jij nu doet. Het is goed om te horen dat je het enorm naar je zin hebt daar. Gelukkig hebben jullie ook af en toe tijd voor jullie zelf.
    Nog veel plezier en tot gauw. Dikke kus.

  • 25 November 2005 - 13:31

    Sandra:

    Hoi Linda,

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Je ziet er trouwens ook erg blij uit op de foto's. Veel plezier en alvast fijne kerstdagen daar.
    Groetjes Sandra

  • 25 November 2005 - 21:32

    Angela:

    Hey lin leuk weer van je te horen.Je heb t daar helemaal naar je zin.Super!!Weet je al wat je volgende bestemming word?Ik ben wel benieuwd nou we horen t wel.Erg veel plezier verder en tot mails ze.Groetjes Angela

  • 26 November 2005 - 13:28

    Anouk:

    hey Linda! Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in Kaapstad!!!

    FF terzijde, ik heb vorig jaar kinderkerstman/vrouwpakken opgestuurd die nog ergens in de opslag moeten liggen.. misschien een idee om die te voorschijn te toveren om ze te kunnen gebruiken bij de feestjes?
    Groetjes,
    Anouk

  • 01 December 2005 - 14:19

    Annemiek:

    Hey Linda!!!!
    Ik wil binnenkort geld storten zodat jullie daar iets mee kunnen doen voor dit project of een ander project? Waar kan ik geld op storten?
    groetjes, Annemiek

  • 01 December 2005 - 20:27

    Bart Koning:

    hoi linda, ik heb je site bekeken, ziet er interessant uit wat je aan het doen bent. bevalt het je in dat verre afrika? groetjes van bart, marga en de kids, carina, johan celine en rick en natuurlijk vooral de groetjes van je tante hillie.

  • 03 December 2005 - 21:54

    Frederike:

    Heee Linda!!

    Zien er goed uit die foto's!! Wat waren er enorm veel mensen bij de tree clinic! Echt super dat jullie met de patienten van The Dream Centre buiten hebben gezeten. Ze zien er 'gelukkig' uit op de foto's. Het is echt super de foto;s te zien als je hier zit! Groetjes aan de mensen daar!!

    Liefs!

  • 06 December 2005 - 12:19

    Eddy:

    Hey Linda, laat me even iets weten van je programma en projecten aub. Ik arriveer nl. de 22e in Johannesburg. Vlieg je dan snel naar Namibië en doe je daar projecten of ook nog in Joeburg? Ben benieuwd, groet en liefs Eddy

  • 06 December 2005 - 13:37

    Regina Meijn:

    heej lin
    hele mooie foto's weer
    en nog veel plezier daar
    groetjes regina

  • 09 December 2005 - 07:40

    Annemiek:

    LINDAAAAAA,
    Thanks, thanks en nog eens thanks. Ik had een brok in mijn keel (star) Ik zorg ervoor dat alles op de juiste bestemming komt!!!
    Ouwe pik.
    Hey heb je nog een rekeningnummer waar ik geld op kan storten, voor de kerstkado's.

    xxxxxxx
    love you
    annemiek

  • 11 December 2005 - 21:00

    Michael:

    he linda eindelijk je adres gevonden. ik vind het leuk om iets van je te lezen, ik heb meteen henk schuurman gebeld. (daar moet je de groeten van hebben, en verder van iedereen hier wel)
    gisteren heb ik weer ammarillisen opgehangen, weet je nog aan het plafont, met die grote rode bloemen
    nou linda ik veel plezier en tot schrijfs

  • 11 December 2005 - 21:13

    Michael:

    hoi Linda, eidelijk je adres gevonden. Wel vreemd jou zo daar op die foto"s te zien staan,heel wat anders dan de viswinkel he. ik heb meteen even die henk schuurman gebeld, daar moet je groeten van hebben ( en zeker van iedereen van hier wel ) gisteren heb ik weer ammarillisen in de winkel opgehangen. Die lange stelen met water en die dichte knoppen ik heb ze op z,n kop opgehangen weet je nog. ik hoop dat er nu waar zulke mooie bloemen aan komen ( net rode klokken )
    geniet je daar ook een beetje van bloemen
    nou ik stop er weer mee
    tot een volgende keer

    groetjes michael en
    ildiko

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hillcrest

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 108874

Voorgaande reizen:

16 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Verloskunde in Kenia

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: