Verloskunde in Kenia - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Linda Groot - WaarBenJij.nu Verloskunde in Kenia - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Linda Groot - WaarBenJij.nu

Verloskunde in Kenia

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 Februari 2010 | Nederland, Volendam

Lieve allemaal,

Na 3 jaar zwoegen in Belgie is het dan eindelijk zover...

Ik ga eindelijk, eindelijk weer terug naar Kenia om daar mijn allerlaatste verloskunde stage te doen! Volgende week dinsdag vertrek ik voor 3 maanden.

Via deze site ga ik weer proberen om jullie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen met bevallingen, het terugzien van vrienden en het reizen.

tot snel vanuit Afrika!

  • 07 Februari 2010 - 20:02

    Bob En Marleen:

    Ha die Linda,

    Wat onwijs leuk voor je dat je je stage kan doen in Kenia.
    Wij wensen je heeeeel veel succes en kijken uit naar je berichtjes!

    Veel liefs, Bob en Marleen

  • 07 Februari 2010 - 20:31

    Gerlinde:

    hé Lin,

    Super dat je in Kenia je stage mag doen. Het is fantastisch wat je doet. Ik ga zeker je verslag volgen. Heel veel succes en hopelijk een paar mooie bevallingen daar!
    Groetjes,
    Gerlinde

  • 07 Februari 2010 - 20:43

    Annelies Overbeek:

    Hé linda! Wat leuk dat je weer naar Kenia gaat! Ga je weer naar Nangina of dit keer ergens anders. Ben erg benieuwd naar je verhalen.zal je site dus goed in de gaten houden! Veel plezier!

  • 07 Februari 2010 - 21:40

    Michael ,,mijdrecht':

    hoi linda,leuk je te kunnen volgen. Wel wat anders dan bij de viskar op zaterdag, ik ben er ook weg ,,huis verkocht''woon nu bij mijn vader en moeder in kudelstaart. maar weer wat anders zoeken. groetjes michael

  • 08 Februari 2010 - 06:43

    Marianne:

    Ben het donderdag helemaal vergeten maar ben je geslaagd????

    Gaan we elkaar nog treffen voordat je weggaat??

  • 08 Februari 2010 - 07:08

    Mirjam Denneman (Vos:

    Hey Linda,

    Veel succes in Kenia. Wat goed dat je weer gaat. Geniet ervan!

    Groetjes Mirjam

  • 08 Februari 2010 - 07:33

    Paula De Boer:

    Hey Linda, super zeg dat je voor stage weer terug naar Kenia gaat!!
    Petje af hoor wat je allemaal doet!
    Heel veel plezier meid!

  • 08 Februari 2010 - 08:01

    Janneke :

    Hee Linda,

    Wat een bijzondere reis staat er weer voor de deur! We wensen je een hele goede en onvergetelijke tijd toe in Kenia!!

    Groetjes van Tom, Janneke en Carlo Tol uit Volendam

  • 08 Februari 2010 - 08:02

    Gerda Tol:

    Hallo Linda, wat ontzettend dapper en moedig van je. Alweer 3 jaar van je opleiding afgerond en dan nu weer naar Kenia waar echt jou hart ligt. Ik wens je heel, heel veel succes hoor en zal je belevenissen weer met belangstelling volgen. Je bent echt een topper en een groot voorbeeld voor velen!!! Groeten, Gerda

  • 08 Februari 2010 - 09:20

    Zusanne:

    Hey Linda, ik miste je steeds al in de viswinkel! Jammer dat ik je niet nog ff gezien heb! Ik wens je heel veel (leer)plezier en verder al het goeds in Kenia! X

  • 08 Februari 2010 - 10:40

    Anne:

    Hey Lin,
    Ahhh wat gaat de tijd toch snel. Volgende week dinsdag alweer!!!! Zien we je nog voor die tijd?

    Heel veel plezier en succes daar
    x

  • 08 Februari 2010 - 12:03

    Maartje-marijke:

    Linda,
    ontzettend veel geluk, plezier en succes toegewenst...de laatste loodjes en dan je droom achterna!!

    ik ga je dagboek volgen.

    liefs maartje

  • 08 Februari 2010 - 17:13

    Nelleke:

    Wow Linda! Je hebt volgehouden en nu mag je dan eindelijk terug!

  • 08 Februari 2010 - 20:12

    Miranda Knegt:

    He linda,

    Echt super geweldig voor je dat je eindelijk weer naar je ROEPING Afrika mag. Wat zullen ze blij zijn met jou daar, echt mijn petje af voor je....Ik zal zeker je verhalen gaan volgen, heel veel succes en hopelijk mag je snel er voorgoed heen,want dat is toch je droom???
    kus miranda

  • 09 Februari 2010 - 20:59

    Laura:

    Lieve Lin,

    Veel succes, maar ook plezier! We lezen mee!

    Laura, Arjan en Lisan

  • 12 Februari 2010 - 19:40

    Joyce Van Casteren:

    Eej Linda,
    super leuk joh! Ik wens je echt een super tijd! en mooie bevallingen! je hebt het verdient eindelijk terug naar Kenia!

    liefs joyce

  • 12 Februari 2010 - 20:32

    Joan:

    Lieve Linda!

    Wat ben ik blij voor je! Eindelijk weer onderweg! Ik wens je veel succes en ik bewonder je om wat je doet en dat jij je dromen en wensen waar maakt!

    Veel liefs en ik kijk uit naar je verhalen en ervaringen!

    Joan

  • 12 Februari 2010 - 22:40

    Jolanda:

    Hee Linda, aftellen geblazen, komt nu echt dichtbij :-)Heel veel succes in Kenia, geniet van alles en vooral veel verslagen plaatsen hier, zodat wij ook wat mee kunnen leven.
    Kwamen mijn uniformen niet tot aan je knieën?
    Leef je lekker uit daar, liefs Jolanda

  • 15 Februari 2010 - 16:37

    Margriet:

    Spannend he!! Oooh het gaat allemaal goedkomen, maar de zenuwen zijn wel aan het toeslaan! Veel succes en plezier! En we houden je in de gaten!

  • 16 Februari 2010 - 16:16

    Ati:

    Goeie reis!! En heel veel plezier in Kenia!!
    liefs

  • 16 Februari 2010 - 17:18

    Rian:

    Hey Linda,

    Heel veel plezier en een goede reis toegewenst.

    Liefs Rian

  • 18 Februari 2010 - 09:08

    Marijke:

    He linda,

    Ben je velilig aangekomen? Geniet ervan he! Hoop dat je super veel gaat leren! Mijn koffer staat zo goed als gepakt hoor!
    Ben benieuwd naar je ervaringen!
    Succes en groetjes

  • 20 Februari 2010 - 12:56

    Christel:

    Hey Lin!
    Veilig aangekomen in het verre Kenia? Kwilde je nog ff heel veel plezier wensen, ga je zeker in de gaten houden via je blog.
    Met Gio nog weinig verandering. Zijn van de week naar die accupuncturist geweest, hopen dat die behandeling wat mag doen. Khoud je op de hoogte!
    Jij vooral genieten he!

    Liefs Christel

  • 20 Februari 2010 - 14:13

    Glenda:

    Linnieee

    Volgens mij nog geen internet gevonden...
    Hoe is ut? Al begonnen met je stage?
    Enquete staat nu op 25!

    Tot snel! Doeggg Glen

  • 06 Maart 2010 - 18:55

    Marijke Versteeg:

    He Lin,

    Wat leuk om je verhalen te lezen, je hebt je roeping gemist als schrijfster! Super om alle oude bekende weer tegen te komen! Mooi land heb je gekozen denk ik! Hoop dat je nog een hoop gaat zien en doen!

    Succes he!

    X Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Volendam

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 763
Totaal aantal bezoekers 109701

Voorgaande reizen:

16 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Verloskunde in Kenia

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: